ליצירת קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר





    הזעת יתר בבית השחי

    טיפול שמבוצע באמצעות בוטוקס בנקודות המיועדות.

    טיפול שמבוצע פעם אחת, ללא כאב.

    לאחר שבועיים מתקיימת פגישת ביקורת, ובה נבדוק איזורים שעדיין לא הגיבו לטיפול ונבצע תוספת בוטוקס.

    טיפול בהזעת יתר בבית השחי

    טיפול בהזעת יתר בבית השחי

    במדינה חמה כמו שלנו בה יש שמש אפילו חלק גדול מהחורף וגם בו לא מאוד קר, הזעה היא תופעה ידועה ומוכרת. באופן עקרוני, הזעה היא תופעה חיונית וחשוב שתהיה. נמצא שעצירת הזיעה מלהגיע אל פני העור (למשל באמצעות טלק החוסם אותה) אינה חיובית ועלולה להזיק. עם זאת, ישנם אנשים הסובלים מהזעת יתר הגורמת יותר מאשר אי נוחות. הם מזיעים באופן משמעותי לא רק כתגובה לפעילות גופנית או כי חם בחוץ. הזעת היתר באה לידי ביטוי בעיקר בכפות הידיים, כפות הרגליים ובבית השחי. היום ישנו טיפול בהזעת יתר בבית השחי שהוא האזור המרכזי בו הזעת היתר באה לידי ביטוי.

    איך נעשה טיפול בהזעת יתר בבית השחי?

    ישנן שיטות שונות המבטיחות טיפול בהזעת יתר בבית השחי. ישנם תכשירים הסותמים את נקבוביות הזיעה מה שכאמור אינו מומלץ. ישנו מכשיר שהורס את בלוטות ההזעה וגם טיפול זה שנוי במחלוקת. אחד הטיפולים היעילים ביותר שאינם פוגעים בבלוטות ההזעה עצמן אלא רק מחלישים את פעילותן הוא הזרקת בוטוקס, או בשמו המלא בוטוליניום טוקסין. כולנו מכירים את הבוטוקס כחומר המוזרק לאזור המצח וצידי העיניים במטרה לשתק במידה מסוימת את תנועת היתר של השרירים באזורים אלה אשר גורמת להיווצרות קמטים. אותו עיקרון עובד גם כאן, באזור בית השחי. טיפול בהזעת יתר בבית השחי נעשה באמצעות הזרקות בוטוקס לאזור. הוא משתק זמנית את האות העצבי המוביל להפרשת זיעה מן הבלוטות ואף משתק את השריר המכווץ אותן.

    טיפול בהזעה- רק עם מומחים בתחום

    טיפול בהזעת יתר בבית השחי חייב להתבצע ע"י מטפל אשר עבר הכשרה מלאה לכך ויש לו את כל הידע והניסיון. כיוון שבוטוקס הוא סוג של רעלן (זאת בניגוד לחומצה היאלורונית שהיא חומר שהגוף מכיר היטב ואף נמצא בו אך פוחת בהדרגה), הכמויות המוזרקות חייבות להיות מדויקות וגם הנקודה אליה מוזרק החומר חייבת להיות מדויקת. אם במיקום אחד ההשפעה תהיה חיובית, בנקודה סמוכה ההשפעה יכולה להיות מזיקה. לכן, בדקו היטב אצל מי אתם הולכים לטיפול, בדקו שזהו רופא שיש לו ניסיון בכך.

    איריס ביוטי היא מרפאה לטיפולים אסתטיים כמו הזרקת בוטוקס הן למניעת קמטים והן כטיפול בהזעת יתר. כל הטיפולים נעשים ע"י ד"ר איריס מוסקוביץ, רופאה העוסקת שנים בתחום. מוזמנים ליצור קשר.

    טיפול בוטוקס להזעת יתר

    הזעה גורמת לכולנו אי נוחות. רובנו מזיעים באופן משמעותי יותר בעיקר בעקבות פעילות גופנית או בעקבות שהיה בחוץ ביום קיץ חם ולח. ישנו אחוז מסוים מהאוכלוסייה אשר סובל מהזעת יתר שבאה לידי ביטוי בידיים לחות תמיד, לא משנה מהם התנאים והטמפרטורה בהם אותו אדם נמצא ואף בהזעה משמעותית בבית השחי כאשר כתמי זיעה באזור נראים לרוב באופן בולט. יש לדבר השפעות שאינן רק גופניות אלא גם נפשיות וחברתיות ולכן כדאי להתייעץ לגבי טיפול בעניין. אחת האופציות היא טיפול בוטוקס להזעת יתר. טיפול זה מפחית את פעילות בלוטות הזיעה וכך גורם להפסקה בהזעה באזור המיועד.

    איך נעשה טיפול בוטוקס להזעת יתר?

    טיפול בוטוקס להזעת יתר דומה במהות שלו לטיפול בוטוקס שמטרתו היא להחליק קמטים באזור המצח והעיניים. הבוטוקס הוא רעלן המביא לשיתוק שרירים. כך נמנעת תנועת יתר של השרירים במקום אשר גורמים להיווצרות והעמקת הקמטים. באותו אופן פועל הבוטוקס גם על השרירים המכווצים את בלוטות הזיעה וכך גורמים להפרשת זיעה. הבוטוקס המוזרק גורם להפסקת האות העצבי לכיווץ השריר וכך התנועה שלו מפסיקה ועימה מפסיקה גם הפרשת הזיעה מאותו אזור. כך, אם הבוטוקס מוזרק לאזור בלוטות בית השחי תפסיק ההזעה באותו אזור. אם תוזרק לאזור החזה תופסק ההפרשה באזור כפות הידיים (כן, הבלוטות המפרישות זיעה היוצאת דרך כפות הידיים נמצאות באזור החזה).

    לכמה זמן מחזיק טיפול בוטוקס המונע הזעה?

    טיפול בוטוקס להזעת יתר מספיק למשך מספר חודשים, גם כאן באופן דומה לטיפול בוטוקס להחלקת קמטים. לאחר מכן יהיה צורך לחדש את הטיפול בהזרקה נוספת. כאשר אתם מחפשים היכן לעבור את הטיפול, חשוב לעשות זאת בקליניקה מוכרת וותיקה אשר מתמחה בטיפולים אסתטיים שונים ועמדת בכל הדרישות לגבי המכשור בו נעשה שימוש, החומרים שחייבים לעמוד בתקן וכמובן המטפל שחייב להיות עם כל ההכשרה המתאימה לכך. כיוון שבוטוקס הוא רעלן, העבודה איתו חייבת להיות מדויקת ומוקפדת. חריגה מכמות החומר המתאימה לטיפול עלולה להזיק.

    במרפאת איריס ביוטי בניהולה של ד"ר איריס מוסקוביץ מוצעים מגוון טיפולים אסתטיים כולל הזרקת בוטוקס למניעת הזעת יתר. כל הטיפולים נעשים במקצועיות וקפדנות. מוזמנים ליצור קשר.

    שתף

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וניצור אתכם קשר