ליצירת קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר





    טיפול בכהויות מתחת לעיניים

    אחד הגורמים למראה עייף ואף מבוגר יותר מגילו של אדם הוא כהויות מתחת לעיניים הנובעות משקעים שיוצרים הצללה של האזור. לעיתים ישנו שקע ומראה כהה ולעיתים נוצר מעין שק, אותן שקיות מתחת לעיניים הידועות כסימן לעייפות. העור הדק שישנו מתחת לעיניים שהוא דל מאוד בשומן מביא לכך שכאשר יש צניחה של הלחי העור נמתח ונוצרת כהות בעקבות השתקפות של כלי דם. מעבר לכך, העור מאבד מהמוצקות והגמישות שלו בשל ייצור מופחת של קולגן ואלסטין. היום ישנו טיפול בכהויות מתחת לעיניים אשר יכול להחזיר בקלות את המראה הבהיר והחיוני של העור מתחת לעיניים, טיפול קטן שעושה שינוי גדול.

    איך נעשה טיפול בכהויות מתחת לעיניים?

    טיפול בכהויות מתחת לעיניים נעשה באמצעות מילוי אזורים שקועים אשר יוצרים את ההצללה או ההשתקפות של כלי דם הנותנות לאזור את המראה הכהה. המילוי נעשה באמצעות חומרי מילוי שונים כאשר אחד החומרים המוכרים והבולטים הוא חומצה היאלורונית המשמשת גם למילוי אזורים אחרים בפנים. בגלל דקיקות העור באזור זה המילוי יתבצע באמצעות מחט דקיקה מאוד או קנולה ויוזרקו כמויות מזעריות של חומר. אם הכהות נובעת גם ממבנה של עיניים שקועות היוצרות את המראה הכהה סביבן, מצב שיכול גם להיות מולד, יתכן שיהיה צורך גם במשחות מבהירות לקבלת תוצאה מקסימלית.

    טיפולים אסתטיים- רק במרפאה בעלת שם

    בין אם זהו טיפול בכהויות מתחת לעיניים, עיצוב ועיבוי שפתיים או כל טיפול אחר שנמנה תחת רפואה אסתטית, חשוב לעבור אותו בקליניקה מוכרת ובעלת שם. היום, בשל הביקוש הרב לטיפולים מסוג זה, ישנן קליניקות רבות שנפתחות ומציעות את הטיפולים. חשוב לבדוק מי מבצע את הטיפול, האם יש לו את ההכשרה המלאה לכך. ישנם טיפולים שחייבים להתבצע ע"י רופא ויש לשים לב שאכן כך נעשה. בדקו מהו הוותק של המרפאה אליה אתם עומדים ללכת, האם היא בעלת שם והאם ניתן לקבל עליה המלצות? למרות הקלות היחסית של טיפולים אלה, במיוחד ביחס לניתוח, עדיין ביצועם בצורה לא נכונה או תוך שימוש בחומרים שאינם איכותיים עלול להזיק. לכן, בדקו את הדברים היטב.

    מרפאת איריס ביוטי בניהולה של ד"ר איריס מוסקוביץ היא בעלת וותק של 20 שנה ומציעה את כל סוגי הטיפולים האסתטיים, כולם מתבצעים ע"י רופאה העוסקת שנים בתחום. מוזמנים ליצור קשר.

    שתף

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וניצור אתכם קשר