ליצירת קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר





    עיצוב קו הלסת

    עם השנים הופך קו הלסת להיות פחות ברור אלא יותר רפוי ופחות חד. הדבר יוצר מראה פחות צעיר וחטוב. טשטוש קו הלסת נגרם כתוצאה מירידה בייצור קולגן ואלסטין, החלבונים התורמים רבות לשמירה על עור מוצק וחיוני. כך גם הרפיון של הרקמות הרכות בעור הגורם לצניחתן וגם ספיגה טבעית של עצם. עיצוב קו הלסת אשר נעשה בשיטות לא פולשניות, קלות ושאינן דורשות מן המטופל מאמץ גדול מדי הוא יעיל ומשפר באופן משמעותי את מראה הפנים והפרופורציות בכל חלקי הפנים תוך יצירת מראה חיוני ופחות נפול הנראה, ולרוב לא בצדק, כמראה עצוב יותר.

    עיצוב קו הלסת

    כיצד נעשה עיצוב קו הלסת?

    עיצוב קו הלסת נעשה בשיטות שונות כאשר לעיתים מספיק טיפול בשיטה אחת ולעיתים נעשה שילוב בין מספר שיטות. אחת השיטות הבולטות לעיצוב קו הלסת ופיסול הפנים היא מילוי. מעבר על קו הלסת ומילוי אזורים מסוימים בחומר המיועד לכך כמו חומצה היאלורונית יוצר קו אחיד וישר של קו הלסת ההופך אותו לחטוב וברור יותר. מעבר למילוי, ניתן להיעזר בשיטות אחרות כמו מיצוק העור באמצעות גלי רדיו. כאשר ישנה צניחה של רקמות ומילוי נקודות מסוימות בקו הלסת אינו מספיק ניתן להשתמש בגלי רדיו המביא למיצוק העור. כאשר המראה הרפוי נובע גם מעודף שומן ניתן גם להמיס את השומן באמצעות הזרקת חומרים מתאימים המביאים להמסת השומן ויציאתו בדרך טבעית מהגוף.

    להביא לעיצוב הפנים והלסת רק במקום מתאים

    אמנם עיצוב קו הלסת אינו טיפול פולשני ונחשב טיפול קל ביחס לניתוחים או טיפולים מורכבים אחרים, אך טיפול הוא פשוט למטופל כל עוד הוא נמצא בידיים בטוחות ומיומנות. אם לא כך, יכולות להיות תופעות לוואי ובעיות לא צפויות. לכן, אל תתפשרו. גם כאשר מדובר על טיפול מסוג זה בחרו בקליניקה עם וותק ושם המנוהלת ע"י רופא. ישנן קליניקות שונות העוסקות ברפואה אסתטית שבהן טיפולים נעשים ע"י אנשים לא מיומנים או כאלה שקיבלו הכשרה לביצוע טיפול אך אינם רופאים והם מבצעים טיפולים שנדרש רופא כדי לבצעם. לכן, בדקו היטב את הדברים.

    איריס ביוטי היא קליניקה לרפואה אסתטית בה מוצעים סוגים שונים של טיפולים אסתטיים ומנוהלים ע"י ד"ר איריס מוסקוביץ, רופאה העוסקת כבר שנים בתחום זה. מוזמנים ליצור קשר.

    שתף

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וניצור אתכם קשר