ליצירת קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר





    שיפור מרקם עור הפנים

    ככל שמתבגרים כך עור הפנים מאבד מהחיוניות שלו. ישנה נפילה של של הרקמות התת עוריות באזור הפנים, ישנו ייצור מופחת יותר של קולגן ואלסטין, החלבונים השומרים על עור הפנים חיוני, מתוח וחלק. עבור נשים רבות המראה הנפול גורם לתחושה לא נוחה ולפער בין איך שהן מרגישות לבין המראה שלהן. עור הפנים הוא כרטיס הביקור שלנו ממש, האזור הראשון ששמים לב אליו כאשר רואים אותנו. היום ישנן שיטות שונות שמטרתן היא שיפור מרקם עור הפנים, בין אם מתיחת עור הפנים הנפול וחיזוקו, מילוי אזורים שקועים ובכלל הבאת עור הפנים להיות חיוני יותר.

    שיפור מרקם עור הפנים במרפאת איריס ביוטי

    שיפור מרקם עור הפנים – איך מגיעים לכך?

    שיפור מרקם עור הפנים יכול להתבצע היום באמצעות שיטות שונות. אחת השיטות המוכרות היא פיסול הפנים באמצעות הזרקת חומרים ובראשם חומצה היאלורונית. הזרקה של חומצה היאלורונית נעשית אצל נשים (אם כי לא רק) באזורים שונים כמו הלחיים. עם השנים אזור הלחיים הופך להיות שקוע לעומת החלק התחתון של הפנים שישנה צניחה של עור לכיוונו. מילוי אזור הלחיים משנה את הפרופורציות שנוצרו. המילוי יכול להיות גם של קמטים וקמטוטים ליצירת מראה חלק. שיטה נוספת ומוכרת היא פילינג עמוק בה מקולפת שכבת העור העליונה והדבר מעודד ייצור קולגן ואלסטין המסייע בהחלקת קמטוטים וגם בטשטוש כתמי פיגמנטציה. ישנן שיטות נוספות כמו שימוש בגלי רדיו, לייזר ועוד.

    טיפול בעור הפנים- רק אצל מומחים בתחום

    הרפואה האסתטית הפכה היום למבוקשת מאוד, ובהתאם לביקוש, כך גם ההיצע. עם זאת, לא כל מקום שמציע שיפור מרקם עור הפנים עושה זאת באופן שיהיה בטוח, תוך הכשרה מלאה הנדרשת מן המטפלים ובאופן יסודי וקפדני. גם אם מדובר על טיפולים לא פולשניים נדרשת הכשרה מלאה ובחלק מן הטיפולים נדרש שיתבצעו רק ע"י רופא. לכן אל תתפשרו. אם מוצעים לכם טיפולים במחיר נמוך באופן מחשיד כנראה שהדבר לא מקרי. בדקו היטב שהקליניקה בה אתם מטופלים היא ותיקה, מנוהלת ע"י רופא המבצע את הטיפולים הדורשים זאת ושגם יתר אנשי הצוות עברו הכשרה מלאה.

    איריס ביוטי היא קליניקה לרפואה אסתטית המנוהלת ע"י ד"ר איריס מוסקוביץ. בקליניקה ישנה הקפדה על התאמת הטיפול לכל מטופל וביצועו ברמה הגבוהה ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

    שתף

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וניצור אתכם קשר